HA-HA-HA!

Ojoj, vilken rolig träning vi hade idag x) I slutet skulle vi köra en övning som jag inte vet vad den heter (om den ens har något namn) men man ska iallafall vara i 2 lag och så får en i varje lag ett nummer från ett till fem, och jag och Linnea var ettor och då skulle vi köra match en mot en till tvåorna fick komma in, och det var så sjukt jobbigt.
Hade ätit lite för mycket mat innan träningen så höll på spy och så fick jag as tungt att andas och sen när lisa och davve fick komma in så springer dom rakt in i varandra och ramlar på golvet! xD
Alla började asgarva och då blev de fan ännu svårare att andas. Hahahahahaha, ville bara lägga mig ner på planen och stanna där. HAHAHAHAHA fyfan! :'''D
Nu ska jag iallafall snart och handla med pappa, ska fixa lite saker till imån kväll när Elin och Matilda kommer hit :) Det kommer bli fantástico! :D
Och på lördag ska jag spela med 95orna sa Lasse och sen på söndag har vi match mot Vråken. Puss ♥


-Himlen imorse :)

Kommentarer
Postat av: ida:P

stiiiina! jag har hittat världens bästa present till dig du kommer äääälska den!!!!

kommer du inte ihåg när jag öppna fönstret i bilen och skrek ''hejdå stiiina!!!!''

:P hahahahahhaahahhahahahahaha!!!! det var lite kul jag hörde till och med när du skrattade :P

jag addade dig på msn men du har inte accat:(

2011-01-28 @ 09:53:20
URL: http://hannedahliida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0