Hoppsan!

Haha, glömde att idag blev ju Pilgrim 9 år!
Vet ju inte det exakta datumet han är född, bara att det var 2002. Och nästan inga korsningsponnyer vet man datumen på.. :( Men då säger man att dom blir ett år äldre 1/1 :)
Haha bara därför så är Pilgrim säkert född i december eller nåt x)
Nu förväntar jag mig iallafall att han ska bli mognare och inte tönta sig så mycket! Tyvärr kommer det nog inte att bli så :p
Har ju skrivit nya nyårslöften till iår också. Men hade inte tänkt ta upp dom i bloggen, men nu när jag ändå är igång så blir mina "nyårslöften" till Pilgrim att:
- Jag verkligen försöka RIDA ordentligt, alltid, även när det går dåligt.
- Vi ska lära oss att göra FINA galoppombyten
- Vi ska rida ut mycket och galoppera i skogen! :D

Kommentarer
Postat av: ellen ;)

pussa honom fr[n mig! :D

2011-01-02 @ 04:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0