Match mot Kalix.

Åkte till Kalix med Davve och hennes pappa, Julle och Sanna åkte också med dom :) Pratade rätt mycke och så på vägen dit och så när vi kom fram knäppte Sanna upp en "bältes-grej" (som hon trodde var hennes) och ba; Åhh. (för att hon tyckte det var så skönt.) Och jag ba; Öh, Sanna det var min x) Haha :'D

Kalix sporthall var jävligt kall, man fick jätte tungt att andas där inne ;s Iallafall så vann vi med 55-22, fast först låg vi under med 5-0. Men jag vann faktiskt uppkastet, och Julia tabbade sig lite. Haha. Men spelade rumhåligt-dåligt.. Det enda bra var att i dom 2 första perioderna tog jag många returer, resten gick åt helvete. Dribblade med bollen 1 enda gång på hela matchen! Otroligt dåligt :(

När vi åkte hem var det inte så mycket prat.. På grund av :


Men jag hade roligt ändå:



Senare ikväll ska vi till Carina och Raimo på Raimos 50-års fest, och jag ska F-Ö-R-S-Ö-K-A hålla mig borta från allt de goda fikat eftersom vi har hemma match imån mot Gammelstad. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

STINA!

2011-01-15 @ 15:51:32
URL: http://juliamakitaavola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0