Pilgrim den underbare ♥

Idag for vi till stallet vid halv 11 tiden tror jag, vi red ut (jag, Elin & Matilda) till vattenfallsvägen, på ditvägen var Pilgrim lite tjurig men på hemvägen gick de asbra ♥
Fast först när vi kom till Tureholm så var de nåt jävla skoter-cp som höll på och bögade sig (n) Blä på sportskotrar som låter så jävla illa.
Efter stallet kom jag hem och snabbkäka och dusha och sen for jag till sporthallen och spelade match med 95orna, vi vann matchen med 27 (?) poäng och det var det bästa laget i deras serie :) Fast det gick inte så bra för mig, fast i slutet gick det ganska bra iallafall.
Nu är jag hungrig och vill gå ner och äta pizza ^^ men..... Ingalill är här så då orkar jag inte ;(
Imorgon har vi match mot Vråken klockan 12 tror jag det var, kom å kolla :) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0