Stackars gubben :(

Idag red jag ut med Elin efter vattenfallsvägen :) Men i Tureholm kom de några renar och dummade sig (n) Renar kan ta sig i rumpan. Men sen kom vi förbi dom blev Pilgrim jätte duktig (y) Det var ganska kul, fast inte lika kul som sist.. Men iaf när vi kom dit vart vi skulle vända så såg vi att Pilgrim hade fått ett sår på höger bakben :( Han råkade säkert trampa på sig själv och så rev brodden.
Tvättade av såret när vi kom tillbaka till stallet och sen förde jag ut han i hagen.

Träningen idag var ganska lugn, skööönt. Det jobbigaste var typ uppvärmningen och då körde vi 50, sen hade vi moves med Frida och sen sprang vi LITE med Lasse :)

Nu ska jag se dom 2 sista avsnitten i True Blood, alltså säsong 1. Först tyckte jag att True Blood sög men nu är man fast och vill veta vad som händer x) vojvoj. Ska bara gå och poppa lite popcorn :) Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0