Tagga HP! :D

Skolan var som vanligt idag (astråkig) haha :)
Efter skolan var jag ju till ICA och hämtade mitt paket och så kommer gubben med paketet och ger det till mig och ba; Grattis i förskott. Haha och jag fattade inte hur fan han kunde veta att jag fyller år snart, men sen slog det mig; han hade ju läst det på mitt leg x) vojvoj ^^
Iallafall så ska jag inte träna idag, har fått ont i halsen. Nu blir alla bli arga på Stina :'(
Fast en sak som är bra med det hela är att jag slipper stressduscha efter träningen för att sen hinna till bion. Men jag har en asbra plan; jag ska gå dit med Elin och sen ska vi breda ut oss så att när Linnea och resten av tjejerna kommer så finns de plats åt dom också om de skulle råka bli fullt (y) ;)
Nu ska jag plugga lite SO och sen ska jag och kolla på träningen. Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0