When the stars go blue

Idag vart en lite misslyckad dag :S
Leif ringde och väckte mig halv 9 och ba; Stina har du glömt att du har jour? Haha, det gick ovanligt fort att stiga upp ur sängen ;) Iallafall så hade jag inte sett vart dom skrivit jourerna så hade ingen aning om att jag hade jour, men det gick ju bra :)
Red Pilgrim i paddocken och han var jätte duktig, inga bockningar eller tjutningar :') Han tyckte det var skit-tungt att plumsa runt där i snön, det snöade ju igår (?) så det var ny pudersnö ovenpå den gamla snön :) Myyysigt.. ♥

Nu har jag just varit och nattat hästarna och sitter nu och väntar på att bastun ska bli klar, imorgon är det ju match mot Gladan som gäller, 97 & 98.

Pusspåer ♥


Haha, trodde aldrig att jag skulle säga dethär men... det börjar bli bild brist på datan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0