All she wants is just that something to hold on to. That's all she needs.

Och äntligen är värmen tillbaka! Yeee! :)
Alltså idag... ska jag fan ta och göra något vettigt. Hela jävla veckan har varit rumptråkigainnedagar! Nu blir det skärpning. Det jävliga är ju att Matilda jobbar till 4 och sen till helgen tror jag att hon skulle åka någonstans på semester med sin familj och vara borta över marknaden och allt :(
'
Har inget att skriva men kan svara på kommentarerna jag fått nu..
'
Moa - Jodå, skickar dom så fort jag hinner. :)
Julia - Därför att jag blir galet less på den här hårfärgen då den inte jämnar ut sig och så börjar utväxten smyga sig på lite smått.
Anonym - Jag kan inte lägga in mer pengar på mobilen då jag inte har några vanliga pengar att fylla på med :(

IKVÄLL BLIR DET ANDRA AVSNITTET AV THE KILLING MED JOEL KINNAMAN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0