I pray that something picks me up and sets me down in your warm arms

Mycket har hänt nu. Amy Winehouse(?) har dött. Sykgubbe i norge dödade minst 92 personer (!!!). Och snart kommer Pilgrim hem från Outinens (y) :).
Idag har jag kört lite pickis, nu blev alla såååå avundsjuka! :D Och.. håll i er... varit på en gudstjänst (!!!), haha :)
Har lite bilder från Pirtti min orkar inte lägga upp dom med dethär apdåliga internetet så dom kommer senare. Men tänkte att jag bloggar nu för annars blir det inte alls idag ^^
Morgondagen är lite oklar. Far Matilda till jänkis och det är hyfsat bra väder så följer jag med och så cyklar vi dit. Om hon inte far blir det mest troligt mys hos Elin :) Vilket som blir bra så för mig spelar det inte så stor roll :) Vi får se! Blir det jänkis blir det nog ingen bloggning imån bara så ni vet :)
Nu avrundar vi här.
Finaste ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0