Jag lyckas aldrig!

När jag slingade håret ville jag ha en ljusbrun-färg men istället blev det helblondt. Nu ville jag ha en mellanbrun-färg med röda inslag men istället blev det ganska mörktbrunt men röda inslag! Haha :D
Orkar inte ta nån ordentlig bild så webben får duga :)
Det positiva är ju att håret ser mycket tjockare ut när det är brunt och så trivs jag bättre som brunett, inga blondinskämt då inte! :)
Nu ska det aldrig bli blondt igen, påminn mig om jag skulle börja snacka om att bli blond igen!! Haha, aldrig mer!

Kommentarer
Postat av: Matilda

RIIIIINNNNGGG miiiiig så fooort du kaaaan!!!!! // Matilda



Måste verkligen prata med dig!!!!

2011-07-15 @ 16:37:22
URL: http://Mizzyfnizzy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0