Min finaste

Helt underbart kul att Pilgrim är hemma nu! Jag var med Ellen och Mira i stallet hela eftermiddagen. Vi smorde våra träns tills hästarna kom och sen tvättade jag och Ellen Pilgrim för han var sådär äckel-myggmedel-och-hästsalva-klibbig. Haha. Och så har vi fixat hö och tvättat och sånt :)
Men lite surt är det att Pilgrim ömmar jätte mycket i ryggen och då ska han vila nu nån dag och sen ska jag skritta han resten av veckan.. Och då kan jag inte fara på Lulekalaset :( Plus att jag har lite dåligt med pengar för nu måste jag köpa nytt myggmedel, hästsalva och såpa..
'
Nu ska jag se lite Bones och sen ska jag fara och ta in hästarna. ♥
hihi hestarna var lite busiga ^^
Hade grymtdåliga inställningar idag! Men när man fotar världens finaste ponniii spelar det ingen roll! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0