Badkruka? Nejdå!

Fanny - Jo det är det :) Visst var dom söta?

Händelserik dag idag. Skolan sög, men nu är den iallafall helt slut. Vi tömde ju skåpen och sånt idag, skönt att få det gjort.
Sen var jag och kollade utsparken och efter det for jag, Sofie, Lisa, Ella, Tova, Davida och Sanna till campingen, sen kom Tiina också :) Det var iallafall askul, och vattnet var kallt! Försökte sola mina ben så att det inte skulle vara så stor skilland på vart jag haft mina short och vart jag inte haft men det gick inte. Istället brände jag mig där vart jag redan var brun -.- Brände även ryggen litegrann. Menmen.
Nu ska jag sy in min klänning för imorgon är det SKOLAVSLUTNING! YYYYYYYEAAH! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0