Filmtips: Water For Elephants

Eftersom jag inte har något annat intressant att blogga om tänkte jag att jag kan ge er ett filmtips :) Jag såg ju filmen Water for elephants för någon dag sen och den är perfekt att se en regnig dag när man bara vill sitta inne och slöa!
Robert Pattinson och Reese Witherspoon har ju huvudrollerna i filmen och båda är ju bra skådespelare så filmen kan ju omöjligt bli dålig. Dock var den inte riktigt lika bra som jag förväntat mig.
Det är lite Titanic-feeling över filmen då den utspelar sig likadant, alltså huvudpersonen berättar om hur det var - filmen utspelar sig i dåtid.
Det kändes som att man visste hur den skulle sluta men när man väl kom till slutet så överraskade filmen med en total omvändning! Positivt! :)
Så helt klart sevärd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0