Home, sweet home

Igår kom jag hem ganska exakt 12. Fick inte riktigt det varma "välkommen hem" som jag förväntat mig, pappa satt i köket och åt chips och mamma låg och sov. Ruff var den enda som kom och sa hej :) När jag gick och väckte mamma var allt hon sa: Vad brun du har blivit och Imån ska du dammsuga hela huset.
Idag vaknade jag vid halv 12, hade värsta mardrömmen - som vanligt var jag en kille i drömmen och Ruff dog :( Haha, vaknade med tårar i ögonen men när jag satte mig upp såg jag Ruff ligga nedanför sängen :)
Nu ska jag fixa till något att äta och äta det utomhus för att njuta av det fina vädret vi tog med oss från GBG. Bilder kommer kanske ikväll, vi får se. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0