I need you like a heart needs a beat

Min bror Johan har genomgått värsta totalförändringen! Han började plugga (som 24åring), han flyttade hemmifrån, han har blivit vegetarian och han äter gröt till frukost (förut var det cocopops och mjölk som gällde!) Helt stört. Och det häftigaste av allt är att han faktiskt pratar och svarar när man frågar honom nåt! :)
'
Hursomhelst så red jag ut med Elin idag, vi red först till masten sen lite längre fram och vi avslutade på ängen med bus! :D Hihi, brände fläsk gjorde vi också! Sen startade jag en maskin tvätt med det jag ska ha med till ökx, det närmar sig sakta! :)
'
Nu har jag städat färdigt mitt rum, har tillochmed skurat! (y) Men har ännu "Johans" rum kvar, dags att dra igång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0