I'm Miss Nothing, I'm Miss Everything

Nu börjar jag faktiskt bli lite less på allt dehär regnet. De kan ta sig nånstans!
Funderar på om jag ska låta Pilgrim vila idag, bara fara till stallet och mysa lite. Känner inte mig så taggad på att rida i ridhuset precis. Eller om det är tomt i ridhuset kan jag släppa honom och sen träna lite NH från marken...
Sen måste jag börja städa, hela huset ska vara städat till fredag, eller egentligen torsdagkväll då Ida, Anders, Maya och hundarna kommer.
'
Nu har jag inte tid att slöa mer, ♥
Haha alla mina hjärtan i en och samma bild; Pilgrim, Matilda och systemisen

Kommentarer
Postat av: ellen :)

hehe lite sent svar men du frågade vilka benskydd de var och det var Oonas :)

2011-06-21 @ 18:46:44
URL: http://hallqvistellen.blogg.se/
Postat av: Martina

Vad roligt att andra också börjat intressera sig för Natural Horsemanship! :) Lycka till!

2011-06-21 @ 21:33:57
URL: http://comingtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0