Perfekt början på det som kommer att bli bästa sommaren någonsin!

Nyduschad och fräsch! ;D Skönt.
Man blev så sjukt svettig dära, på discot alltså. Ibörjan var det rumptråkigt men sen vid 10 blev det mycket roligare! (y) :D Haha svetten typ rann, visst låter det mysigt? ;) Men så var det iallafall.
Nu tog min adrenalin-kick slut och har inga Supernatural-avsnitt att se så får se hur länge jag orkar hålla mig vaken. Benen känns som spagetti och ögonlocken som stenblock.
Kameran är hos Matilda också så kan inte bjuda på några nya bilder, inte för att jag har några ifrån kvällen iallafall..
En bild på söta Linn från igår :) eller förrgår egentligen..

Kommentarer
Postat av: ida :)

stina! :( ni måste ju smsa/ringa mig när ni har så kul :'( Nästa gång ni far pch badar måste ni faktiskt höra av er :) <3

2011-06-12 @ 13:50:59
URL: http://hannedahliida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0