Pilgrim

Idag red jag ut ensam, eller Matilda cyklade med men ingen annan häst var med. Trodde att Pilgrim skulle tjorva och sura och typ inte vela gå frammåt när vi skulle trava och galoppera men min underbara häst var helt tvärt om! Helt otroligt så snäll han var!
Vi red mot kyrkogården och sen till masten och sen ännu en liten bit till, galopperade upp till masten 2 ggr och han gav ALLT fast det inte var någon annan häst med. Sen så testade vi även en bit galopp på hemvägen och han var jätte snäll och saktade av när jag bad honom :)
Det är helt sjukt, tror han har ätit nåt "snäll"-piller. Han står tillochmed i gången helt snällt utan att röra sig det minsta, och då menar jag det verkligen. Han står helt blickstilla. (y)
'
Haha pigg ponny! :) Resten av bilderna kommer ikväll eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Julia

Bilden är tagen i skogen någonstans vid haapakylä :)

2011-06-20 @ 22:45:22
URL: http://juliamakitaavola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0