STRESS!

Kände på mig att jag skulle få det stressigt idag fast jag hade så gott om tid på dagen. Och här är jag nu - stressad! Haha :) Nej men så farligt är det inte, måste dusha och fixa mig och göra ett litet ärende under tiden av 2h.
Ska åka med Ida till Sofie, vet inte riktigt när dom kommer och hämtar upp mig men hon brukar ALLTID vara sent ute så skulle gissa på att hon kommer vid 5tiden :)
'
Iallafall så har jag sovit en och enhalv timme, det behövdes. Jag kände mig som ett vandrande lik. Men det som var lite mindre bra var att jag valde att sova i en av våra fåtöljer istället för på min säng... Inte så bra för ryggen, men jag är ju ung och frisk. I'll survive!
'
Fårse om jag orkar blogga när jag kommer hem, annars hörs vi imån ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0