we were always just as close

Tänkte inte blogga idag för att jag blev så sur när det inte gick tidigare, haha. Men sen ångrade jag mig :)
Inatt hade vi värsta catfighten utanför huset. Helt seriöst! 2 katter dampade loss på varandra, haha ;) Det lät förjävligt faktiskt.
Idag vaknade jag iallafall vid 11tiden och for med pappa och fixade stall åt Idas häst och sen for jag till campingen för att sola och bada. Vilket jag också gjorde :) Det har ju varit så extremt varmt att man inte klarar sig hela dagen utan att svalka sig lite. Fast man ska inte klaga på värmen nu när den faktiskt finns, man ska njuta :)
Sen har jag ägnat kvällen framför tven, John Tucker must die. Haha den är lika bra varje gång man ser den! (y) :D
Nu ska jag kika igenom alla bloggar en gång till och hoppas på att någon uppdaterat. PUSS ♥


från i torsdags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0