18 mars

Elin - Men ojdå, nog kan du säkert också vara med :D

Ellen - Luttu :D

Nu har jag just kommit hem, Lf vann. Och när vi kom dit så sa gubben som pratar i mikrofonen; Vi har gäster från Övertorneå, välkomna till Pontus. Haha då kände vi oss speciella (a)
Och så chockerade Linnea oss, helt plötsligt kom hon där och ba; Jag såg en skit snygg kille nyss! Har ALDRIG hört Linnea säga att en kille är snygg ;o ;)
Sen så skämde jag ut mig lite för på raden ovanför oss på läktaren satt de några killar som pratade finska så jag trodde dom inte kunde svenska... Men jag märkte att dom visst kunde de på vägen hem i bussen -.- Haha så kan de gå.
Nu kommer bilder och sen ska jag försöka sova, fast det kommer nog inte gå då jag är lite övertrött så kommer nog vara uppe nån timme till.
Hade bara med mig lilla digitalkameran så ni för leva med usel bildkvalité. Puss, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0