All the broken pieces, all the broken pieces of your life

Blev lite ändrade planer. Jag gick med Ruff till stallet och mötte Matilda och Sissi som var påväg hem, men jag övertalade henne att följa med tillbaka. Så vi gick ner till ridhuset och släppte hundarna där och busade lite med dom, sen gick jag upp och mockade och lämnade Ruff med Matilda och Sissi och när jag var klar gick vi hem :)
Det var skönt med lite frisk luft fast det blåste ganska mycket. Haha man känner hur det sticker i låren medan dom tinar upp ;)
Testade slalomgrejerna nyss också, och dom passade. Hade nästan hoppats på att dom inte skulle de.... Så imån blir det backen med skolan. Yeey! haha, känn ironin.
Men det borde gå bra eftersom jag ska åka med min älskade Matilda :) Och Hanna. :)
Fast jag känner mig inte speciellt taggad på att använda min heta ägghjälm.. ;S
Puss ♥


En bild från den gamla goda tiden då jag faktiskt åkte slalom och var en riktig trädkramare ;) Haha det var nog bara Matilda som fattade de sista...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahhahahaaaa :D neeej, feel, du hångla ju med trädn' ;) suupeeer bra att de passa!!! :D<3 vad skulle ja gjort om inte min älskling kommit till backen?! :P



Bilden:



De där kan inte vara jag!! :o eller? hade jag kort hår då? de ser ut som min jacka men resten e inte jag xD hahah!

2011-03-24 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0