backen :)

Idag var vi ju i backen med skolan och det gick asbra, askul var de också för den delen! :) Haha Matilda krascha 3 gånger och proffset Stina krascha inte en enda gång! (y)
Sen just innan vi åkte hem klättrade vi upp för branta backen och åkte ner i vanliga, haha jag åkte på röven och Matilda på magen. Jag kan ju säga att de blev en jävla fart och det gjorde jävligt ont när man råkade åka över nåt hårt gupp ;)
När jag kom hem var jag en liten sväng ut med Ruff och hade han lös, han var jätte duktig :) Och nu ska jag gå och snabb-dusha kroppen. Håret tvättar jag sen ikväll. Puss ♥







Matilda var en riktig lins-lus idag :D Och förlåt för den usla bildkvalitén :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0