Go back, just go back to the moment of truth.

IDAG GICK DET SÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR BRA ATT RIDA! :D
Jag och Matilda for först till gamla Överkalix-vägen och sen for vi till Maria Svenn-backen och sen till kyrkogården och sen till gamla Överkalix-vägen igen och galopperade :D
Ökade galoppen ganska mycket och det var helt sjukt kul, han var hur duktig som helst! (y) Höll dock på att skumpa av när vi ökade traven ;)
Sen fotade vi lite :) Pilgrim var verkligen på posar-humör, han typ stod och såg glad ut hela tiden :) ♥
Åh, när jag tittar på sista bilden vill jag bara gråta. Han är så perfekt min älsklings pojke! ♥

Kommentarer
Postat av: ellen :)

vad fina bilder Stina! Han är finast av dom finaste! :D <3

2011-03-27 @ 21:48:46
URL: http://hallqvistellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0