Good Charlotte

Nu sitter jag här och lyssnar igenom alla Good Charlotte-låtar jag brukade lyssna på förut, och sjunger med gör jag ju såklart också då jag kan varenda jävla text ;)
Haha, snacka om minnen jag har till dom här låtarna..
Hursomhelst så var det inte de jag skulle skriva om.
Jag åkte aldrig till Siekas så jag har suttit inne hela dagen och kollat True Blood, haha. Men nyss var jag ut och tänkte gå till Konsum och köpa chips och dipp men jag ångrade mig så då gick jag bara till bankomaten och tog ut lite pengar så jag kan betala Matilda de jag är skyldig henne och sen till hopplektionen imån :)
Ska snart ta och gå och dusha och sen har jag laddat ner 2 filmer jag ska se :)
Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0