Hoppning, 13/3

Idag gick det jätte bra att hoppa Pilgrim. Och jag fick jätte bra tips från Johanna (y)
När jag gjorde som hon sa att jag skulle göra så gick allt klockrent.
Och jag tycker inte ens om att hoppa, men idag var det helt otroligt kul :'D
Har inte tid att lägga upp alla bilder nu men ni kan få en så kommer resten imån :)
Det här var typ den bilden med sämst kvalité men eftersom det var mitt "favorit-hopp" från idag så var jag tvungen att lägga ut den. Jag försökte ljusa upp den lite men det blev inte bra.. Men det får duga :) Älsklings ponny ♥

Kommentarer
Postat av: ellen :)

du får säga tips sen! haha :D

2011-03-13 @ 21:22:02
URL: http://hallqvistellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0