Linköping

Det visade sig att jag hade fel om Idas data, den är ny och användbar ;)
Fast det betyder inte att jag kommer blogga varje dag för jag ska försöka umgås med Ida och Maya så mycket jag kan :) Men just nu är Ida och Maya ute och det är bara jag och Jim i lägenheten så då ha jag inget speciellt att göra..
Senare idag ska jag hjälpa Ida att baka, eftersom hon fyller år imån. Vi ska göra potatisbakelser, sen skulle hon till stallet också så då följer jag med dit en sväng.
Nu ska jag gå och mysa med Bamse :) Haha han är lika stor som 2Ruffar men han tror att han är ungefär en fjärdedel av det så han typ kommer och lägger sig i ens famn :p myshund.

Vi hörs när vi hörs ♥


-gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0