Plans for the future.

Anonym - Nej tyvärr, jag varken vill eller kommer inte någonsin att skaffa facebook, men kommentera inte anonymt, det är så mycket roligare att veta vem ni är!



Haha, med rubriken menar jag planer för imorgon men jag tyckte det lät bra med future så det fick vara så ^^
Iallafall så tar Ellen Pilgrim imån för jag ska och se Lf Basket spela mot Norrköping :D Julle och Eve skulle iallfall också fara med så det blir skojj :)
Nu ska jag snart gå ut med Ruff, eller ska gå sista kvällspromenaden så måste nog vänta en stund men sen blir det iallafall att se lite oth eller något sånt :)
Pusspuss ♥



Kommentarer
Postat av: Julia

De är inte luleå basket de är Lf basket :D

2011-03-17 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0