Sunny saturday

Har nyss kommit hem från stallet, jag skrittade ut med Elin barbacka. Vi red först till fågeltornet och sen dit vart vi red den kvällen när det blåste som fan och hästarna blev knäppa, fast idag gick dom förbi och var jätte duktiga :) (y) Sen när vi gick och bytte om så slängde vi ut Måns för att han legat inne hela dagen och då hade solen kommit fram och allt, men när vi hade bytt om och skulle gå upp till stallet så satt han där utanför dörren och såg så ledsen ut så då släppte jag in han igen, haha jag tror att Måns är den slöaste katten i världshistorien!
Matilda kunde inte ha marathon med mig idag men jag ska se de iallafall :) så min dag är inte förstörd. Jag ska äta pizza till middag och köpa chips å så och se film :)♥ Haha tjockt! ;)
Dum som jag är så tog jag ju inte med systemisen för att det var så grått och tråkigt när jag for till stallet men just när vi förde ut hästarna i hagen blev det jätte fint väder :( förlåt....



haha, han pratar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0