Where would we be now baby?

Fysik provet idag var lätt!




Efter skolan gick jag till stallet och så red jag ut med Elin, hon hade lite bråttom så vi red bara efter gamla ökx-vägen men det gick iallafall jätte bra! När vi kom tillbaka till stallet gick jag ner i ridhuset och red lite till. Först var han jätte seg men sen fick jag igång han och då gick det så otroligt bra! Kommer inte ens ihåg sist han gick så bra :'D
Tränade lite övergångar och skänkelvikting och så försökte jag ha lite tempo också :) Han började tugga asmycket på bettet och dräggla, haha :) Men då tyckte jag att det räckte, för man ska ju sluta när det är som roligast och så var han lite småsvettig och han skulle ju gå lektion efter :)
Nu har jag nyss kommit hem, klockade hur lång tid det tog och jag kan stolt säga att det tog 25 minuter! :D
Nu är mina ben som spaghetti, dags för Gilmore Girls :) Puss♥


han nosar....


han skrapar....


HAN RULLAR! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0