Gullponny!

Det gick inte så jätte bra att hoppa idag ;) Haha, vi kom lite fel ibland. Eller ganska ofta.. Men han är så gullig och hoppar iallafall så det gör inget :D ♥
Och problemet som dök upp idag var att ridlägret jag skulle fara på (läger 4) blev inställt då det inte var nog många anmälda. Men jag har näääästan bestämt mig för att åka på läger 2 och ta med mig Pilgrim dit. Om det går då :) För både Siv och Matilda tyckte att det var en bra idé och att vi skulle lära oss jätte mycket, både Pilgrim och jag.
Ska ringa Anna-Maria imån och kolla om jag kan ta med Pilgrim. Haha, är redan nervös :S :D Tänk om det inte går.. Vad gör jag då? :(
Nu ska jag dusha och kanske äta något. PUSS ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0