I used to be lovedrunk

Det kändes inte som att det skulle gå bra att rida idag men det gick så helt otroligt bra så jag vet inte vad! :') Det är typ asroligt att rida nu!
Den här veckan äger - på måndag red jag Nutte på lektion och det var skitkul att rida storhäst och så gick det ju helt superbra idag. (y)
Iallafall så red jag först länge i skritt, typ serpentiner med volter för att ställa-lös honom. Sen travade jag mycket, typ 8or, skänkelviktningar och volter.
Hans galopp brukar inte vara sådär jätte bra och jag brukar inte galoppera så mycket men idag galopperade vi ganska mycket och ett tag fick han en helt underbart bärig galopp :'D. Så perfekt. Längtar till helgen då jag får rida honom igen :)
haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0