Perfekt onsdag!

Efter skolan for jag en sväng med Linnea till Granngården och kollade om dom hade lite grejer jag behövde, vilket dom inte hade :( Men då får jag fara till Hööks och fynda sen :)
Sen for jag till stallet och red ut med Elin. Vi red till galoppbacken och galopperade upp där, sen red vi ner på andra sidan berget och galopperade upp där med och på hemvägen galopperade vi också nästan hela vägen. Red sist nästan hela tiden och Pilgrim skötte sig verkligen jätte bra :) (y)
Han och Sickan blev jätte svettiga så vi spolade av dom sen och lät dom beta lite grönt innan vi satte dom i hagen. Haha och såklart rullade Pilgrim både i spånet i boxen och i jorden i hagen ;D
Har också fixat så att han får stå i box i Ökx :) Nu måste jag bara prata med Ida... :S

Nyss kom jag hem från bion, har sett Pirates of the Caribbean 4, i främmande farvatten heter den väll?.. Bra var den iallafall :) Nästan bäst av alla.. Eller den får en delad första-plats med 1an :D
Nu ska jag se det som är kvar av OTM. Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0