Walk away, just walk away

Skolan idag gick fort och direkt jag kom hem åkte jag till stallet. Pilgrim fick en riktig skönhets behandling då jag borstade i lite mer än 1 timme, det hade ju regnat + att han rullat i leran, så det var välbehövligt! ;) Sen red jag i säkert 2 timmar, försökte få honom mjuk men sen så blev jag arg och sen gick det bra (y) :D
Sen innan lektionen började mockade jag bort bajs från hästarnas hage :)
Vi hade avslutning på lektionen och vi var bara 5 pers. Det var skitskojj! :D Min teknik på burk-grejsen ägde fett!
Nu har jag mycket att göra, måste; sätta på en tvättmaskin med min "göteborg-tvätt", äta, se säsongs finalen av Supernatural, göra klart matte uppgifterna och sen vänta tills tvättmaskinen är färdig så jag kan hänga upp de så att det hinner torka till imån så att jag kan packa ner det i väskan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0