Wednesday, I think!

Alltså det är helt sjukt hur jag blandar ihop dagarna den här veckan! Men idag är det onsdag och imorgon är det torsdag och då har jag sovmorgon :)
Idag har skolan varit mycket lugn. Har sett film på Julias mobil varje rast och hela matte-timmen. Det fanns Tristan & Isolde och då kunde jag inte låta bli ;)
Nu borde jag egentligen göra min Svenska-grej som ska lämnas in imorgon men jag skjuter alltid fram allt och det här blir ingen undantag så ska se lite Supernatural, Blue Water High och sen blir det plugg. Om jag hinner för ska fara och fota Julles fotbollsmatch också :D Haha.
2 bilder från i söndags :)

Kommentarer
Postat av: ellen:)

Fina bilder!! :D Vad har du för inställningar när du fotade sådär? ;)

2011-05-18 @ 16:14:17
URL: http://hallqvistellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0