En rolig historia - Svar till Sofie.

Jadu Sofie. Nu trodde alla att jag gjort det med flit, eller hur? (pajjat mobilen) När jag just fått veta att eshop gått i konkurs och att då funkar ju inte garantin längre. Men nej.
Har märkt att det varit en liten glipa mellan "delarna" men inget mer än det. Men så idag när jag höll på skriva ett sms så helt plötsligt lossnade dom från varandra. Haha. Men den fungerar fortfarande!, det är någon sorts pappersremsa som håller ihop delarna och själva telefonen så den funkar som vanligt men det är lite jobbigt att hålla ihop delarna bara ;)
Tänkte först tejpa runt den så man slipper hålla dom men sen kom jag på att då kan jag ju inte skjuta upp mobilen, asså typ för att nå knapparna om ni fattar. Hahahah ^^

Kommentarer
Postat av: elin

hahaha men de var ju bra? :D

2011-11-02 @ 11:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0