I always swore to you I'd never fall apart.

Ny duschad och fräsch! Så ska de va.
Hade iallafall träning med Lasse idag, Frida hade match mot Kalix. Pilgrim hade sin tisdags-vila idag också. Tror dock att jag överansträngde hjärnan på kemin, men förhoppningsvis fick jag iallafall kläm på alla kolväten, alkoholer, syror och estrar (äntligen!!).
Får väll koppla av framför datorn samtidigt som jag kollar på lite halvnakna soldater, thihihi.. Ärligt talat har jag aldrig haft en tanke på att se Generation Kill tidigare, det verkade tråkigt. Men nu när jag upptäckt att även Kellan Lutz är med kunde jag bara inte låta bli ^^
På tal om de! Imån blir det BREAKING DAWN PART 1!!!! Får se om den är så bra som alla säger, även fast Edward nästan våldtar Bell. Dumma nyheter...


Haha han ser nästan ut som om han skulle våldta nån ;)

Kommentarer
Postat av: Elin :D

hahhahah garv

2011-11-23 @ 08:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0