I tasted, tasted love so sweet.

Idag red jag ut med Matilda, vi bestämde oss för att söka efter den andra vägen runt galoppbacken och proffsiga som vi är hittade vi den. Dock visste vi ju inte riktigt hur vi skulle rida så vi blev lite vilse men de ordnade sig till slut :) Blev sen till träningen men det var bara skönt ^^ Spelade mycket och det gick så jävla dåligt så det är inte sant, såna här dagar vill jag bara hugga ihjäl alla jävla basketbollar och gräva ner dom på kyrkogården.
Ikväll blir det tidig läggningsdags, ska följa med pappa och Ruff till skogen imån :) På tal om de, bjuder på några bilder när jag busade med Ruff i ridhuset igår! Haha, han älskar att springa omkring där :')
Jusste, har lite mobilproblem just nu så om ni smsar och jag inte svarar eller nå så är det därför så ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0