If this was a movie

Nu är skolveckan slut. Känns som att dagarna bara rinner iväg, snart är det sommar igen!
Hursomhelst så ska jag nog snart fara till Nybergs och kika på telefoner (!!!) och sen får pappa skjutsa mig och Matilda till stallet. När jag kommer hem ska jag och mamma baka en äppelkaka till stackars pappa som är lite sjuklig men jag kommer äta minst halva! :) Och när jag då sitter där med min halva av äppelkakan ska jag kolla mina nya VD och TSC avsnitt, livet leker.
Imorgon blir det Happis och kolla när Elin och Matilda tävlar och på söndag har vi match mot Antnäs 98 (tror jag). Puss ♥


Ny Maddi Jane sång. Inte en av mina favoriter men den funkar att lyssna på, och så är hon ju så söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0