Ny tv!!

Idag satte jag klockan att ringa på 9 så att jag inte skulle råka missa när DHL killen kom med tven, fast han kom inte förrän vid 11 så hade lugnt kunnat sova lite till menmen. Nu har vi iallafall äntligen en tv med fungerande bild och ljud, yeeee!
Hunden ligger helt utslagen på sängen och då måste jag roa mig själv denna förmiddag. Ska till stallet och rida litegrann men ska vänta tills Matilda har städat färdigt så kan jag slå två flugor i en smäll - gå ut med ruff samtidigt som jag går till stallet!
Lovade pappa att jag skulle ta ut Ruff på en längre prommenad idag och då går jag med han till stallet och så tar vi Pilgrim och far ut en sväng i skogen och sen hem igen, smart huh?
Skulle skala potatis åt mamma också men vågar inte börja redan nu för vet inte om man kan lämna de i grytan i flera timmar ;s
Nu ska jag sluta tråka ut er och se ett Hellcats avsnitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0