Snökatt.

Borde inte blogga nu, tänkte göra en pluggkväll av ikväll även fast det inte låter speciellt lockande..
Gjorde färdigt min onepice/ziperall på slöjden idag, yeyy (y) Efter skolan var jag med Emil tills min träning började, då kasta jag ut han ^^ Träningen gick iallafall bajs men är riktigt taggad till matchen på lördag, nu jävlar åker antnäs småungar på storstryk. Våran säsong hittills har ju inte varit mycket att hänga i granen, som tur är har det inte funnits någon gran att hänga de i! Haha, där var jag väll allt klyftig? ;)
Plugga var det ja.. Eller nej. Nu ska jag gå och ta mig min üüüber stora kopp full med te och sätta mig framför de nya Hart of Dixie avsnittet och försöka få min hals att friskna till, SEN läser jag igenom alla sidor och förklarar orden och SIST belönar jag mig med ett Generation Kill avsnitt. Nu är jag på en gång mer sugen på att sätta igång, hihi!
Haha ser ut som att jag har värsta hängpungen när jag har den på! Julia, jag är punglig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0