You make me feel so

Glömde skriva om ridpasset igår, hursomhelst så red jag i ridhuset med dressyrsadeln och überlånga läder. I högervarv var hans galopp galet skön men i vänster så blir han så svår att ställa/svänga :( Fick honom aldrig riktigt lös i galoppen i vänster varv, i traven släppte han efter lite iallafall. Men det var ju ett tag sen jag red ett ordentligt dressyrpass så.
När jag kom hem var jag ju på gudstjänst och sen myste jag framför tven. Lyckades hitta en riktigt bra version av nya filmen med Taylor Lautner - Abduction. Den var helt klart sevärd (HALLÅÅÅ!! Taylor Lautner!!!) men jag tror inte att jag kommer se den igen.
'
Ska nog snart börja fara till stallet och mocka, älsklingen går lektion sen så ska inte rida, och sen ska vi till Ida :)♥
För er som är intresserade så får man nåågra glimtar av hans fina rygg i filmen :) ^^

Kommentarer
Postat av: miiraa :)

ååhh maaagen <3 löööv it!

2011-11-10 @ 19:24:57
URL: http://miiiraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0