19.00

Idag var vi i nya grupper i skolan, och jag måste säga att det blev den bästa gruppen hittills (y) Fick gjort allt och en del saker var faktiskt riktigt roliga :) Som tillexempel skidorna! HAHA!
Efter lunch var vi och lyssnade när lite folk spelade på sph, vissa var ju bra medan andra var mindre bra, hehe. Och så märkte jag att det finns riktigt läskiga stirrmänniskor i ötå!
Sen slutade vi 1 men for upp till skolan och fikade och hängde där till 2 bara för att få 1 bulle till, hihi men det var lätt värt de för dom var asgoda! Och sen när jag kom hem höll min mage på att ta livet av mig så det blev en ipren och så hopp i sängen, när jag vaknade var allt borta och då for jag på träning, sista träningen innan seriestarten!!! Nerverna smyger sig på.
Nu ska jag vänta tills pappa värmer bastun och sen typ sova ^^ Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0