ånej :(

Glömde min och Pilgrims 2års dag :( Känner mig som den hemskaste personen i världen :(
Haha någon som ser skillnad?
Första bilden är tagen samma vinter han kom, alltså 09. (Detta var den finaste bilden jag kunde hitta!) Haha gud så pinsamt... Hahahahahaha jag dör x) Och ser ni att hans man har bytt sida, fan vad fränt!
Nej men seriöst, tänk hur mycket vi har utveckats tillsammans. Det känns som att man står stilla och att inget nånsin ändras men här har vi ju ett fettstort bevis på att så är inte fallet!
Och nu när jag tänker efter, när vi höll på sätta igång Pilgrim just när han kommit vågade jag inte galoppera igenom ett hörn för att det kändes som att han skulle volta, haha. Och när jag lyckades rida första galoppvolten på honom sken jag som en solstråle resten av dagen.
Minst ett och ett halv år till kommer vi iallafall ha tillsammans och det ska bli kul att se hur vi fortsätter utvecklas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0