Cuz I have nothing to lose

Tuppluren varade i 3 timmar, kände mig dock inte ett dugg piggare när jag vaknade. Sen åt jag middag och var till stallet och nattade, nu har jag förhoppningsvis ingen jour förrän i december!
Sen kom Emil hit och han hade Ricko med sig, äntligen nån som gillar mina norge-skämt säger jag bara! Haha. Sen efter ett tag for Ricko (var tvungen att gå ner med han för han vågade inte när pappa var där, hihi) och då var det bara jag och Emil kvar :) Var inte så överdrivet social med han, höll på somna så.. Men nu när han for drack jag lite cola och koffeinet funkade! Nu ska jag se mitt VD avsnitt och dricka lite med cola :)
Imorgon blir det att fara till Sanna och Tiina och städa mitt rum :(
Puss ♥

Okej nu kanske det inte ser så stökigt ut men plockade faktiskt bort lite kläder tidigare och sen ser min garderob förjävlig ut också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0