Dag 10 - 10 saker du inte visste om mig

Jaduuu...
Jag tvättar håret varenda dag, ovana!
Jag kan inte sova om det är kolsvart i rummet, monstrena under sängen ni vet ;)
Jag kan inte rida för fem öre i vänster varv.
Jag kan sitta och borsta tänderna hur länge som helst, fråga Elin!
Jag är otroligt töntig och känslig och tycker inte om när någon är arg på mig.
Jag äääälskar Chicken Teriyaki subway-mackor! Yum!
Jag är riktig jävla livrädd för tandläkare. Huvvaligen.
Nu kommer jag inte på nå mer.
Jag vill duscha nu så...
..att jag sen kan se awkward! :D

Där hade ni alla tio :D

Kommentarer
Postat av: elin

men är du trög idag de är ju inte en ovana att tvätta håret varje dag!! :D

2011-10-05 @ 18:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0