Nya ridbilder!

Haha där lurade jag er allt, nu trodde ni att det skulle komma upp en massa fina ridbilder men ack nej. Däremot så har jag nya ridbilder på kameran men orkar inte föra över dom nu. Och med ridbilder så menar jag bilder var jag sitter på pilgrims rygg om någon var på misstolknings humör! :)
Anyway så kom jag just hem från Elin, slingade hennes hår. Som ni säkert såg på web-bilden, om ni sett den alltså. Fick även en superidé att göra en blond slinga i mitt hår. Kom inte på förrän när färgen satt i att den förmodligen inte skulle bli blond utan orange, men den blev bara en ljusare brun nyans och syns knappt. Tänk vad kul det hade varit om den blev helt äckelblond! :D
Nu ska jag iallafall kolla några TSC-avsnitt och sen vila ögonen (läs: sova!) tihihihihi.
orkar inte gå och tända nån lampa ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0