There's no turning back

Idag hade vi första badet för säsongen på idrotten! Hemskt! Nej men så farligt var det faktiskt inte, överdrev lite. Men det värsta är när man blir så sjukt trött efter :(
När jag kom hem tänkte jag plugga men hur tror ni de gick? Slutade med att jag kollade oth, duktigt!
Sen hade jag ridlektion, vi hade hoppning och jag red Tessa. Mycket roligt faktiskt, det var lite svårt att ställa henne i svängarna men hon var mycket duktigare Pilgrim på att hoppa! :)
När vi började skritta av lämnade jag Tessa åt Matilda och stressade iväg till träningen, missade halva menmen.
Nu har jag bastat och nu är det pluggningsdags, ska fan gömma macen så jag inte frestas. Vi hörs imån om jag inte grävt ner mig någonstans för att provet gick åt helvette! Puss ♥

Bildlöst men är på mammas data så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0