Okt. 12, 2011

Red ut med Elin på våran nyhittade ridväg. Dock lyckades vi hitta ut alldeles för fort :( Han var iallafall aspigg men när vi kom tillbaka till stallet var vi tvungna att ta bort hans ena baksko för den satt bara fast med typ en söm :( Men sen när jag skulle sätta på hans sadel för lektionen så blev jag jätte glad för man  brukar bara kunna spänna till 3dje hålet på sidan utan resår men idag gick det till 4de :D Jusste, och så satte sig en fågel på mitt huvud!
Sen for jag med pappa till mammas jobb och käkade middag där. Var och kikade (läs: myste) på/med alla små söta kalvar. En var alldeles nyfödd, sååå söt! :') Haha gubbar som bastar och dricker öl är dom roligaste (y)
Kom just upp ur dushen, missade Grey's :( Nu blir det lite käk och sen säng! Puss♥

Kommentarer
Postat av: ellen k :)

vilken ridväg? (a)

2011-10-13 @ 10:00:42
URL: http://between.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0