You say you speak from your heart but your heart's all gone.

Nu har vi teknik och jag har just gjort färdigt uppgifterna så har inget att göra. Vi slutar väll snart och sen är det bara idrott och sen höstlov!! :D Så skönt det ska bli.
Igår råkade jag nog stuka handleden lite grann på matchen (om någon missat så vann vi med 126-2) så får se hur det ska gå och rida idag, blir nog dressyr i ridhuset. Det var länge sen :)
När jag kommer hem ska jag sätta nya VD-avsnittet att laddas ner, glömde imorse. Så det blir iallafall att se den ikväll. Sen på matten blev jag sugen på att se igenom HP filmerna igen så kanske börjar med 1an idag om jag inte har något annat att göra :)
Får se om jag orkar blogga mer ikväll, puss ♥


favorit bilden från antisaari (?) blogg.se sabbar kvalitéen men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0